0producten

Er liggen geen producten in uw mandje.

Product was successfully added to your shopping cart.
Heeft u een vraag? Dan kunt u ons natuurlijk mailen of bellen. Maar misschien staat het antwoord op uw vraag hier reeds onder.

Wanneer wordt mijn bestelling van Streekvol bezorgd?

Wij streven ernaar om de bestellingen binnen drie dagen te verzenden. De producten die door ons geleverd worden zijn afkomstig van lokale bedrijven en worden in sommige gevallen op verzoek geproduceerd. Hierdoor kan de levering enkele dagen op zich laten wachten. Voor meer informatie verwijzen wij u door naar ‘bezorgen’ en ‘betalen’.

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

De verzendkosten van de smaakvolle streekproducten van Streekvol staan beschreven bij ‘bezorgen’.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Wij vinden een verrassing hartstikke leuk en daarom bezorgen wij uw bestelling graag op een ander adres. Neemt u dan voordat u uw bestelling plaatst, contact op met ons.

Op welke manier kan ik mijn bestelling betalen en hoe veilig is dit?

Bij ons kunt u uw smaakvolle streekproducten met iDeal of via vooruitbetaling per bank betalen. Voor meer informatie verwijzen wij u door naar ‘veilig betalen’.

Waarom zou ik een account bij Streekvol willen aanmaken?

Wanneer u een volgende keer de webshop van Streekvol bezoekt, hoeft u niet nogmaals uw gegevens in te vullen. Daarnaast geniet u van extra acties, die enkel voor onze vaste klanten beschikbaar zijn en brengen wij u op de hoogte van mogelijk interessante weetjes en leuke informatie. Wij blijven werken aan onze website. Een account heeft in de toekomst nog veel meer voordelen.

Wat doet Streekvol met mijn persoonlijke gegevens?

Wij verzekeren u dat er niets wat niet ten gunste van uw voordeel komt, zal gebeuren met uw persoonlijke gegevens: deze worden niet aan derden verstrekt of op welke manier dan ook, zonder uw medeweten of goedkeuring voor andere doeleinden gebruikt.

Ik heb een klacht/melding of tip voor Streekvol

Wij vinden het uiteraard belangrijk dat u fijn en veilig kunt winkelen in onze webshop en dat de producten die geleverd worden aan uw verwachtingen voldoen. Uw klachten, meldingen of tips nemen wij daarom ook uiterst serieus en gaan wij samen met u oplossen. Om dit te kunnen doen vragen wij u contact met ons op te nemen. Uw vragen en of opmerkingen worden binnen één werkdag na ontvangst via mail, telefoon of schriftelijk beantwoord. Binnen 14 werkdagen vinden wij een passende oplossing voor u, maar u begrijpt dat dit afhankelijk is van de aard van uw klacht/melding of tip. Wij attenderen u er op dat u een retourgarantie heeft op veel van onze smaakvolle streekproducten en dat wij zijn aangesloten bij de Webshop Keurmerk. Bent u ervan overtuigd dat uw klacht niet redelijk is behandeld, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Retourgarantie

Bent u niet tevreden met de smaakvolle streekproducten van Streekvol? Dan geldt “niet goed, geld terug”. U kunt onze producten, mits ongebruikt, onbeschadigd, compleet en in originele, onbeschadigde verpakking, voor zover redelijkerwijs mogelijk, binnen 14 dagen retourneren naar: Streekvol De Morgenstond 20 5473 HG Heeswijk-Dinther Voordat u de smaakvolle streekproducten van Streekvol naar ons terugstuurt, vragen wij u vriendelijk contact met ons op te nemen. Hoogstwaarschijnlijk hebben wij een passende oplossing voor u! Mocht u de producten alsnog naar ons retourneren (bijvoorbeeld vanwege gebreken) dan vragen wij vriendelijk vooraf foto’s te maken van de producten en het gebrek/gebreken zo goed mogelijk te omschrijven. Dit omdat er eventueel ook nog extra gebreken kunnen plaatsvinden tijdens de retourzending. U dient een retour te zenden product aan te melden voor retourzending via het "Modelformulier herroeping" bijlage 1 onderaan onze Algemene verkoopvoorwaarden. U kunt het formulier ook downloaden. Aan het retourzenden van producten zijn geen kosten verbonden. Wij vergoeden echter maximaal het oorspronkelijk betaalde bedrag, hetgeen inhoudt dat bij retourzendingen zonder omruil de eventuele kosten voor retourzending niet worden vergoed. Nadat uw retourzending door ons in goede orde is ontvangen, ontvangt u een credit nota. Eventuele terugbetalingen vinden uiterlijk binnen 14 dagen na retourontvangst plaats via dezelfde door u oorspronkelijk gekozen betaalmethode, tenzij wij met u een andere betaalmethode overeenkomen.